Utvalt inlägg

Guide för marknadsföring för hantverkare och andra småföretag 2025

Karl Hagner

En framgångsrik strategi för marknadsföring för hantverkare år 2025 behöver inte kosta hutlösa summor eller ta mycket tid i anspråk.

Läs artikeln

Senaste inläggen

Garanterade resultat: En dyr lösning för snabb tillväxt?

Tjänster som garanterar resultat kan vara grymma. Men för dig som vill växa lönsamt är det förmodligen inte rätt lösning.

Karl Hagner

>

Konkreta tips för bättre jobb

Det finns det enkla saker du som hantverkare kan göra helt gratis för att få kontroll över din verksamhet. Det kräver inte någon byrå.

Karl Hagner

>

Relco är igång med Spiris (Visma SPCS)

Nu är det ännu enklare för fler företag att automatiskt samla in kundomdömen och stärka sin synlighet på Google - koppla till Spiris idag!

Karl Hagner

>

Så får du dina nöjda kunder att sprida ordet vidare

Hur många kunder krävs egentligen för att det ska börja rulla av sig självt?

Karl Hagner

>

Spamma inte dina kunder med recensions-förfrågningar

Så gör du istället för att stärka relationen och få fler äkta Google-recensioner.

Karl Hagner

>

Så får du fler Google-recensioner – utan att tjata

För de flesta företag med lokal närvaro är det en riktigt bra idé att samla in omdömen på Google. Så här gör du.

Karl Hagner

>

Google vs Reco. Var ska du samla omdömen online?

Vill du få fler kunder via nätet? Då behöver du samla omdömen online, helst både på Google och Reco.

Karl Hagner

>

Hur får jag fler kunder som betalar gärna och mycket?

Fler bra recensioner = bättre marginaler. Så här vinner smarta företag de bästa kunderna

Karl Hagner

>

Det billigaste sättet att ranka på Google 2025

Det absolut billigaste och mest effektiva sättet att ranka högt på Google 2025 – helt utan dyra annonser.

Karl Hagner

>

Guide för marknadsföring för hantverkare och andra småföretag 2025

En framgångsrik strategi för marknadsföring för hantverkare år 2025 behöver inte kosta hutlösa summor eller ta mycket tid i anspråk.

Karl Hagner

>